Turktime

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, 2021 yılında bilim ve teknoloji temelli eğitim anlayışla kapılarını açan TÜBİTAK Fen Lisesi, 2025-2026 akademik yılında ilk mezunlarını verdi.
ABONE OL
Abone Ol
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Haberler / Güncel
26 Haziran 2026 Cuma 12:42
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında yapılan merkezi sınav sonucunda yüzde 1'lik dilimde yer alan öğrenciler arasından özel yetenek sınavıyla seçilen 84 öğrenci, TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi'ndeki mezuniyet töreninde diplomalarını Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır'ın elinden aldı.

Programda, TÜBİTAK Fen Lisesinin kuruluşundan itibaren okula verdiği destek dolayısıyla Kacır için hazırlanan sürpriz video gösterildi.

Okul birincisi Elif Berra Demir, öğrenciler adına hazırlanan ve Bakan Kacır'ın okul ziyaretlerinden oluşan özel tabloyu kendisine takdim etti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL SİYASET DÜNYA MEDYA MAGAZİN SPOR YAZARLAR RÖPORTAJLAR PORTRELER ANKARA KULİSİ FOTO GALERİ VİDEO GALERİ KÜLTÜR SAĞLIK EKONOMİ TEKNOLOJİ ANALİZ TEKZİP
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Turktime