Fenerbahçe Kulübü, Dirk Kuyt'ın teknik direktör İsmail Kartal'ın birinci yardımcı antrenörü olarak göreve getirildiğini duyurdu. Yeni göreviyle ilgili konuşan Kuyt, taraftar desteği ve Şampiyonlar Ligi hedeflerini değerlendirdi.
SAMANDIRA'DA MESAİYE BAŞLADI
Fenerbahçe'de birinci yardımcı antrenörlük görevine getirilen Dirk Kuyt, stadyuma dönmesine ilişkin hislerini ve geçmiş dönemde Samandıra'da yaşadığı deneyimleri dile getirerek sürece başlamayı beklediğini belirtti. İstanbul'a gelişinin ardından tesisleri ziyaret eden Kuyt, "Çok mutluyum ve bu stadyuma geri döndüğüm için çok gururluyum. İstanbul'a geldim ve direkt Samandıra'ya gittim. Çok iyi hissettim çünkü orada 3 senede çok güzel tecrübelerim var. Neredeyse her gün oradaydık ve aynı zamanda şu an bu statta olmak benim için çok anlamlı. Başlamak için sabırsızlanıyorum. Tüm taraftarlarla birlikte burada tekrar başarılı olmak istiyorum" şeklinde konuştu.
ŞAMPİYONLAR LİGİ ELEMELERİ İÇİN HAZIRLIK VURGUSU
Kulüpteki ilk golüne ilişkin soru üzerine bu golün Şampiyonlar Ligi ön eleme turunda kaydedildiğini aktaran antrenör, yaklaşan Şampiyonlar Ligi eleme süreci için takımın hızla çalışmalara başlaması ve hazır durumda olması gerektiğini ifade ederek, "Sanırım Şampiyonlar Ligi ön eleme turu maçıydı. Önemli bir goldü ve şimdi de Şampiyonlar Ligi elemeleri için Fenerbahçe ile hızlıca başlamalıyız. Hazır olmalıyız ve olacağız" dedi.
GALATASARAY MAÇI HATIRLATMASI VE TARAFTARA BİRLİKTELİK ÇAĞRISI
Kadıköy'de attığı gole dair değerlendirmesinde söz konusu golün Galatasaray'a karşı oynanan müsabakada kaydedildiğini belirten Kuyt, o karşılaşmada takımın mücadelesini ve taraftar desteğinin etkisini vurgulayarak gelecek süreç için tribünlerle birliktelik çağrısı yaptı. Taraftarın takım üzerindeki etkisine dikkat çeken Kuyt, "Gerçekten zor bir maçtı. Evimizde, Kadıköy'de sonuna kadar zorladık. Takım olarak çok iyi mücadele ettik ve savaştık. Arkamızdaki desteği hatırlıyorum. Ezeli rakibimize karşı kazandıran golü atmak harikaydı. Gelecek için şunu dilerim: Takım olarak hep birlikte olalım. Sadece takım ve hocalar değil, taraftarlar da. Çünkü onlara gerçekten ihtiyacımız var. O maçta, arkamızdaki taraftar desteğinin ne kadar önemli olduğunu gördüm" ifadelerini kullandı.