İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, partisinin Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlediği “Bayrak Açıyorum” mitinginde konuştu.
DERVİŞOĞLU'NUN AÇIKLAMALARINDAN ÖNE ÇIKANLAR ŞÖYLE:
"Kadir İnanır benim 50 senelik ağabeyimdi. Fatsalı hemşerim, delikanlı ve solcu bir abimdi. Ben de onun Türk milliyetçisi kardeşiydim. Ben Müsavat Dervişoğlu, 50 senelik abime Allah'tan rahmet dileyemeyeceksem, bunun riyakârlığına batacaksam asıl bu siyaset batsın. Allah'ın rahmetini dilemekten imtina edenler utansın. Sen rahat uyu Kadir Abi, biz bu oyunu da bozarız.
Bunlar 'Devlet düşmanına, millet düşmanına, bebek katiline özgürlük' mitingleridir. Elinde elli bin evladımızın kanı olan caniye özgürlük istiyorlar. Bu kimin himayesinde yapılıyor? Bu iktidarın göz yummasıyla, yol vermesiyle yapılıyor. Bunlar Türkiye'yi sahipsiz zannediyorlar.

"ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM"
Terörü ve teröristi kollayanlara, 'Terörsüz Türkiye' yalanıyla Türkiye'yi bölmek isteyenlere bayrak açıyorum. Ey bu vatanın ekmeğini yiyip de ona ihanet edenler, ey siyasi ikbali için devletin temeline dinamit koyanlar size bayrak açıyorum.
Kundaktaki çocuklara kurşun sıkan caniye af kapısı aralayanlara, Gazi Meclis'in çatısı altında ihanetin komisyonculuğunu yapanlara, kapalı kapılar ardındaki kirli tezgâhlara, özgürlük maskesi takmış sinsi bölücülüğe, teröristle devleti eşitleyip masaya oturtan çürümüş zihniyete bayrak açıyorum" ifadelerini kullandı. Şehit ailelerinden yargıya, ekonomiden güvenlik politikalarına kadar birçok başlıkta iktidarı eleştiren Dervişoğlu, "Milleti aç bırakanlara, talana, ranta ve rantiyeciye, yargıyı siyasetin emrine verenlere, haber yaptığı için tutuklanan gazetecilerin susturulmasına, mafyanın cesaretlendirildiği bu düzene, kadın cinayetlerine, çocuk istismarına, sınır güvenliğini hiçe sayanlara, Türkiye'yi sığınmacı kampına çevirenlere, cumhuriyete yüz çevirmiş milliyetçiliğe, kaypak muhafazakârlığa bayrak açıyorum."