Turktime

Bakan Kurum COP31'i anlattı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, Londra'da dünyaca ünlü düşünce kuruluşu Chatham House'da dinleyicilere hitap etti.
ABONE OL
Abone Ol
Bakan Kurum COP31'i anlattı
Haberler / Ekonomi
23 Haziran 2026 Salı 13:45
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, İngiltere'deki temaslarını sürdürüyor.

Bakan Kurum, dün Londra İklim Eylem Haftası kapsamında düzenlenen İklim İnovasyon Forumu'nda konuşma yaptı.

CHATHAM HOUSE'DA KONUŞTU
Murat Kurum, bugün de Londra'da dünyaca ünlü düşünce kuruluşu Chatham House'da dinleyicilere hitap etti.

Chatham House’da düzenlenen "Parçalanmış Bir Jeopolitik Ortamda COP’un Gerekliliğini Ortaya Koymak" başlıklı oturumda konuşan Kurum, Türkiye’nin COP31 önceliklerini ve eylem gündemini anlattı.

COP30 BAŞKANI İLE GÖRÜŞTÜ
Bakan Kurum, Türkiye'nin ev sahipliğinde Antalya'da düzenlenecek Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 31’inci Taraflar Konferansı (COP31) öncesi İngiltere’de düzenlenen Londra İklim Eylemi Haftası etkinliklerine katılıyor.

Kurum, COP30 Başkanı Andre Correa do Lago ile Etiyopya Dışişleri Bakanı ve COP32 Başkanı Gedion Timothewos’un da katıldığı oturumda katılımcılarla görüş alışverişinde bulundu ve iklim eylemine ilişkin çözüm önerilerini dinledi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL SİYASET DÜNYA MEDYA MAGAZİN SPOR YAZARLAR RÖPORTAJLAR PORTRELER ANKARA KULİSİ FOTO GALERİ VİDEO GALERİ KÜLTÜR SAĞLIK EKONOMİ TEKNOLOJİ ANALİZ TEKZİP
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Turktime